Mulan

Beágyazott videó
cover
Megosztás:
sFilm adatlap:
sFilm
Év:
2020
Játékidő:
115 perc
imdb_icon értékelés:
5.8
Kategória:
Rendező:
Szereplők:
Gong Li (Xianniang), Rosalind Chao (Li), Jason Scott Lee (Böri Khan), Jet Li (Emperor), Tzi Ma (Zhou), Pei-Pei Cheng (Matchmaker), Donnie Yen (Commander Tung), Ron Yuan (Sergeant Qiang), Jun Yu (Cricket), Nelson Lee (Chancellor), Crystal Rao (Young Mulan), Hoon Lee (Village Magistrate), Liu Yifei (Mulan), Doua Moua (Po), Chen Tang (Yao), Xana Tang (Xiu), Jimmy Wong (Ling), Yoson An (Honghui)
Megtekintések:
17,745
Leírás:
Az elismert rendező, Niki Caro kelti most életre Kína legendás harcosának történetét a Disney MULAN című filmjében. A rettenthetetlen fiatal lány mindent kockára tesz a családjáért és hazájáért, így válik belőle az egyik legnagyobb harcos, aki valaha született Kínában.

Ingyenes letöltés a Diabló Torrent oldalról Kattints ide
Kategória Staff Név Méret Feltöltve
subtitle
HD/ENG
green mark Mulan.2020.1080P.Webrip.X264.HunSub-Astronaut 2.35 GB 2020-09-06
21:49:26
subtitle
Cam [magyar]
green mark Mulan.2020.WEBDL.HUN.cinema.zsozso 1.38 GB 2020-09-12
10:51:53
subtitle
Cam [magyar]
green mark Mulan.2020.1080p.Webrip.MDUB.x264-Astronaut 2.29 GB 2020-09-20
06:34:43
subtitle
SD/ENG
green mark Mulan.2020.DSNP.WEBRiP.HUNSUB.XviD-SKS 1.58 GB 2020-10-13
15:47:25
subtitle
SD/HUN
green mark Mulan.2020.CUSTOM.BDRiP.HUN.XviD-SKS 1.32 GB 2021-01-10
10:42:07
subtitle
HD/HUN
green mark Mulan.2020.1080p.UHD.BluRay.DD+7.1.HDR.x265.HuN-TRiNiTY 10.90 GB 2021-01-10
11:55:30
subtitle
SD/HUN
green mark Mulan.2020.REPACK.BDRip.x264.HuN-prldm 1.65 GB 2021-01-10
19:09:42
subtitle
HD/HUN
green mark Mulan.2020.REPACK.720p.BluRay.DD5.1.x264.HuN-prldm 6.13 GB 2021-01-10
20:11:11
subtitle
SD/HUN
green mark Mulan.2020.BDRip.XviD.HuN-Unknown 1.34 GB 2021-01-10
20:12:23
subtitle
SD/HUN
green mark Mulan.2020.CUSTOM.HUN.DVDRip.X264-uzoli 1.25 GB 2021-02-02
16:26:26
subtitle
SD/HUN
green mark Mulan.2020.DVDRip.8.Bit.HEVC.x265.HUN.Read.Nfo-LION 1.20 GB 2021-06-30
09:16:03
Elérhető megtekintő linkek: 25

Hozzászólások

2023-01-21 12:55:06 - ildimate6491 Újra nézem! Annyira jó! Ja és én örülnék ha erős és harc tudással rendelkező lányom lehetne! Magát és a gyengéket megvédené!

2022-04-16 12:35:28 - qamu74 1 " így válik belőle az egyik legnagyobb harcos, aki valaha született Kínában."
Mao utan.. :)

2021-08-02 20:38:40 - ildimate6491 1 Nem volt olyan mint az eredeti, de jó volt! A női harcokosokat meg kell becsülni!

2020-10-31 16:53:31 - Igazamvan 4 Egy kedves mese. Nekem tetszett. :) Köszönöm a feltöltéseket!

2020-09-27 08:30:24 - ricsicsi 4 Egy gyenge szóviccet még leírnék, nem bírom kihagyni.Aki Mulan rokona, az roMulan? :) Tudom másik film :)

2020-09-26 11:34:59 - David33 Mondom ezen kár agyalni mert tuti hogy sok millió olyan személy van a történelem során akikről nem is hallottunk de léteznek. Az is lehet hogy Mulan csak propaganda volt. Az is lehet hogy létezett de nem így hívták, ahogy azt írtam is ugye. Az is lehet hogy valóban létezett de azért nincs róla semmi komoly feljegyzés mert az uralkodók, mondjuk ki nyíltan, a férfiak eltüntették őket. Kínában ez nem lenne szokatlan. Az is lehet hogy csak kitalálták hogy így öntsenek lelket az emberekbe hogy több legyen a harciszellemük. Igazából nem számít. A lényegen nem változtat. Az pedig az hogy Mulan, mármint a VALÓDI és nem a Disney mese vagy ez a Disney film, számukra egyenértékű egy igazi hőssel.

Ami a Tai Chi-t illeti, mint mondtam, az nem harcra találták ki. Így aki konkrét harcművészetet akar tanulni nyilván nem fogja kedvelni, bár aki komolyan gondolja annak előbb vagy utóbb el kell sajátítania azt is hiszen ahogy írtam az egyik legkomolyabb védekezési mechanizmus ami szó szerint az egyensúly teremtést segíti elő és bizonyítottan gyógyító hatása is van. Erre írtam amúgy lentebb hogy a "Chi" létező dolog csak nem olyan fantasy módon mint ebben a filmben. Repülni pl nem fogsz tőle de gyógyítani lehet vele, láttam is. Persze rákot nem gyógyít tudtommal de kisebb betegségeket lehet vele gyógyítani.

Magyarán mondva az igazi edzés előtti bemelegítés. Enélkül soha nem fogja elsajátítani teljesen senki a harcművészetet bármit is tanuljon.

2020-09-25 23:46:34 - suntcu Tehát tényleg nem sértésként, a Tai Chi, az számomra a reggeli nap fényénél, zöld parkokban, idősek számára végezhető torna leginkább. Ha megérem és túljutok majd egy bizonyos koron, biztosan hasznos lehet számomra is. Addig azonban inkább másnál maradok. Nem állítom, hogy haszontalan, mert nyilvánvalóan nem az, csak nekem nem jön be.

2020-09-25 23:41:30 - suntcu OK. Akkor induljunk ki a példáimból. Hogy Bruce Lee élt, hogy kiváló harcos volt és szintén nagyon jó filozófus, szerintem senki sem vonja kétségbe. Hogy miért? Hát mert egy rakás film - és nem csak mozifilm -, írás, a könyvei és tanúk is bizonyítják. Egyértelmű. Oyamával is hasonló a helyzet. Akik viszont régebben éltek, mint pl. Musashi és Sun Tzu, velük már kétségtelenül bonyolultabb a helyzet. De ugye Musashiról is rengeteg feljegyzés létezik, valamint az ellenfelei és az akkori hírközlés is meglehetősen sokat írt róla. Arról nem is beszélve, hogy ő maga is írt több könyvet is, na persze akkoriban eredetben tekercsekre. Tehát elég sok a bizonyíték, nem csak a létezésére, hanem még olyan dolgokra is, hogy hogyan élt. Persze ott is vannak olyan dolgok, melyek már nem annyira egyértelműek, vagy legalábbis kétségesek, halványabbak, csak azok nem a létezésével, tudásával, tehetségével kapcsolatosak, hanem részlet kérdések. Pl. milyen ruhában volt ennél vagy annál a harcánál, vagy hogy hol volt pontosan, vagy mennyi idős volt az ellenfele, ki volt az ellenfele mestere, volt-e rajta fejkötő vagy sem, stb. De hogy létezett és hogy pontosan mikor és hogy páratlan harcos volt, az nem kétséges, egyértelmű. Még azt is lehet tudni, hogy mi volt halálának az oka. Nem harcban veszített.
Sun Tzu-val is hasonló a helyzet. Ha a létezését kétségbe vonnád, akkor annyi erővel akár Mátyás király létét is kétségbe vonhatnád. Tehát egyértelmű bizonyítékok sora jelzi, hogy ők tényleg valós személyiségek voltak és hogy tényleg, lényegében már életükben legendák voltak.
Mulanról viszont ilyenek nincsenek. Egyetlen dal, mely ráadásul pont akkor lett egy rövid alapműből kibővítve, mikor a császárság megszilárdult Kínában. Ez már önmagában is gyanús, hogy valamiféle akkori propagandának lett szánva. A császári haderőben pedig nem harcolhatott a Mongolokkal, hiszen akkor amikor feltételezhetően élt, egy olyan időszak volt, mikor nem volt központi császári hadsereg több száz éven át. Így azután a császár sem ajánlhatott neki magas tisztséget miután vitézkedett a háborúban, amiről azután lemondott, mivel akkor épp semmiféle császár sem volt Kínában, sok száz éven át, plusz valódi háború sem volt még a Mongolokkal, csupán helyi összetűzések.
A másik pedig, hogy egy olyan tudású, képességű, erejű harcosról, pláne női harcosról, mint amilyen állítólag Mulan volt, több és egyértelműbb írásos bizonyítékok kellett volna, hogy fennmaradjanak. Tehát én erre alapozok, amikor azt mondom, szerintem valószínűbb, hogy igaziból nem létezett, minthogy igen. De persze egyértelműen nem kijelenthető egyik sem.

Nézd, fogalmazzunk úgy, nem vagyok járatlan a küzdőművészetekben. Pont Tai Chi oktatásra viszont nagyon keveset jártam. Hogy is mondjam.... szóval talán úgy fogalmazhatnék, hogy egyik változatát sem igazán éreztem hozzám közelinek, vagy számomra megfelelőnek azok közül, melyeket akkoriban idehaza oktattak. Tényleg nem sértésként, a Tai Chi, az számomra a reggeli nap fényénél, zöld

2020-09-25 22:43:39 - David33 1 Attól mert Moderátor vagyok még lehet velem vitázni ha valaki értelmesen teszi. Személyeskedés nélkül is lehet vitázni.
Egyébként én sem állítom 100%-ig hogy Mulan élt az is lehet hogy a ballada egy valós személyről szól de nem Mulan volt a neve. És azért tisztázzuk azt is hogy a történelmet az emberek írják ergo bármi lehet hazugság vagy igazság. Sok történelmi esemény megváltozott már az évek alatt. Kínában amúgy sem újkeletű dolog átírni a dolgokat.
Amit én tudok az az amit a mesterem mondott márpedig ő azt mondta hogy keleten, nem csak Kínában, a harcművészet elemi dolog volt mindig is. Igen nyilván nem volt mindenki mester de mindenki tanulta az alapokat legalább. 10+ évig tanultam Kung-Fu-t és Tai Chi-t is mellette. Elhíheted nem szimpla árnyék boksz. Nyilván azért nem tartják igazi harcnak mint pl a Kung-Fu-t mert a Tai Chi inkább védekezésre épül az egész rendszer arra tanít hogyan kerüld el a harcot és ahogy a nevében is benne van (Chi) a belső erőt növeli lényegében egyensúly teremtésre való. Ez igaz a Kung-Fu-ra is de az már nem csak lefegyverzésre való.

Ezért volt használatos a legtöbb keleti embernél a Tai Chi ahogy te is mondod. Főleg manapság. Régen az ilyen dolgokat titokban tanulták az emberek mert komoly büntetés járt értük.

De mondom kár ezen rugózni mert úgysem fog kiderülni sosem hogy Mulan valós személy-e. Azt tudom hogy Kínában mindenki akit ismerek annak tartja. És elég sok véleményt láttam másoktól is akik szerinte valós személy. De ahogy te is mondtad Mulanról csak balladák vannak DE azért gondolkodjunk el azon hogy régen nem volt minden leírva elég sok sztori szájhagyomány útján terjedt pláne olyan országokban mint Kínai ahol a vezetők minden hangot el akartak folytani. Mondjuk ez a mai napig így megy, lásd pl eme film főszereplője akinek megfenyegette a kormány a családját hogy pártolja a rendőröket.

2020-09-25 21:44:16 - suntcu Nem, nem harcművész minden kínai. Mi több, soha nem is volt az!
Mulan idejében néha előfordult, hogy falusiakat oktattak harcra, de ennek nem tulajdonítanék jelentőséget. Már csak azért sem, mert ez igen ritka dolog volt, ugyanis a hadurak uralkodni szerettek a népen és ahhoz aztán nagyon nem tartozott hozzá az, hogy az akkori népet, mely elsősorban földművesekből állt, harcra oktassák bármilyen formában is. Az akkori kínaiak többsége egyszerű rizstermelő, vagy állattartó volt, nem harcművész.
Manapság Tai Chi-t oktatnak némelyik kínai iskolában akár kötelező jelleggel is, ez igaz, de egyfelől ez nem nevezhető általánosnak, másfelől, bár a Tai Chi kétségtelenül közös tőről fakad a harcművészetekkel, én mégis azt mondanám, inkább egyfajta különleges torna. Ha ráguglizol, akkor némelyik - nem minősítem milyen - írás a harcművészetek közé fogja sorolni, sőt, van amelyik az "árnyékbokszok királynőjének" bírja nevezni. Hát ízlések és pofonok. Én egyetértek Bruce Lee gondolataival. "Nincs olyan módszer, ami a szárazföldön felkészítene az úszásra úgy, hogy az a vízben is ugyanolyan jól menjen. Úszni legjobban úszás közben lehet megtanulni. A harcot is a legjobban harc közben tudod megtanulni." Vagyis, ha egy harcrendszerben nincs valódi ellenfél, csak erősítesz és harcművész mozdulatokat teszel, az egy nagyon jó edzés lehet, de nem tanít valós harcra. Tényleg csak árnyékboksz.

Nézd, nem akarok kötekedni. Már annál is inkább, mert itt Te vagy a moderátor ahogyan elnézem, de ha tényleg az igazságra kíváncsi valaki, akkor a történelmet, meg a valóságot azért nem szabad figyelmen kívül hagyni, csak mert szeretnénk azt hinni, hogy egy legendás személy a valóságban is létezhetett. Természetesen vannak olyan legendák is, akik tényleg léteztek. Ilyen pl. Mijamoto Musashi, aki bizonyítottan létezett és bizonyítottan páratlan tehetségű szamuráj harcos volt Japánban 1584-1645 közt élt, de ilyen pl. Masutatsu Oyama, a Kyokushin Karate megalapító mestere, aki fiatalon puszta kézzel küzdött bikákkal és mindig győzött, sőt, egyszer egy medvével is megpróbálkozott, vagy akár, hogy kínait is említsek, Sun Tzu, aki hadvezér volt és igen nagy stratéga, pl. neki köszönhetjük a kémkedés ötletét is, de A háború művészete c. könyvet is, vagy a már fentebb is említett Bruce Lee is, akiről meg szerintem nem is kell, hogy bármit is mondjak, mert az emberek legalább 80%-a tudja kiről van szó. Ami Mulan-t illeti, véleményem szerint egy nagyon szép legenda.

2020-09-25 21:39:58 - suntcu 1 Gondolkodtam, hogy válaszoljak-e, érdemes-e, végül úgy döntöttem megpróbálom. Akkor fussunk neki még egyszer.

Először is, a valóságban való létezés szempontjából nem az számít, hogy egy, vagy akár több Kínában élő kínai mit mond Mulanról, hanem az, hogy mi volt a történelem és hogy mit lehet bizonyítani. Ami azt illeti, Hua Mulan létezésére, de főleg tetteire, nincsen semmi bizonyíték, csak - ismétlem - egy zenés ballada a régmúltból. Ennyi erővel viszont Kukorica János (alias János Vitéz) is egy valós személy lehetne. Igaz, arra sincs bizonyíték, hogy ne létezett volna a valóságban, ezért nem is vonom ezt egyértelműen kétségbe, de hát ez így önmagában, egy zenés népdal szerű ballada, meg hogy a kínai emberek mit hisznek, vagy akár hogy mit tanulnak a saját történelmükről, azt gondolom nem tekinthető egyértelmű bizonyítéknak.

Viszont, ha beletekintünk a kínai történelembe, akkor az sokban rácáfol a történetre. Úgyhogy akkor most egy kis valódi történelem: Tudni kell, hogy a 300-as évek elejétől egészen az 500-as évek végéig - vagyis esélyesen Mulan idejében is - amolyan kiskirályok uralták Kínát. Ez köznyelven ugye annyit jelent, hogy hadurak uraltak egy-egy tartományt Kínában és kb. mindegyik hadúr Kína császára akart lenni. Ők sok esetben egymással is háborúban álltak, vagyis nem volt egységes kínai hadsereg, ahogyan egységes császári haderő sem. Ez egy nagyon zavaros időszak volt, ami elég sokáig tartott, egészen az 580-as évek elejéig, vagyis érdekes módon pont az utolsó időszakig, amikor is a Mulanról szóló dal bővített változata keletkezhetett és amikor a Sui dinasztia került trónra, akik azután valóban egyesítették Kínát, többé-kevésbé erőszakkal. Vagyis csak akkor sikerült megszilárdítani, egybefogni a hatalmat Kínában, mikor Mulan bővített balladája keletkezhetett. Véletlen lenne? Mikor Mulan élt és állítólag harcolt, még elméletben sem volt egységes Kína, így császára sem volt. Többek között ezért tartom, hogy úgy mondjam "esti mesének" a történetet. És lehet lelombozlak, de azt kell mondjam, valószínűleg az is.
Csak mellékesen jegyzem meg, hogy egyébként a Sui dinasztia után jött a Tang dinasztia 600-as évek elejétől a 900-as évek elejéig, amit meg végül megdöntöttek és újra szanaszét szakadt az ország, a jólszervezett, egységes Mongol haderő pedig lényegében minimális ellenállás mellett tudta elfoglalni majdnem egész Kínát és a 900-as évek elejétől, nagyjából majdnem a végéig uralták is. Ugye hallottál már Dzsingisz kánról? Na ő volt az. Szóval Kínát bizony legyőzték végül a "barbárok", akik egyébként szerintem egyáltalán nem voltak barbárok, ezt Marco Polo írásaiból is tudni lehet, de ez most Mulan szempontjából tök mindegy.

A másik dolog, ami egy tárgyi tévedés részedről, hogy a kínaiak közt mindenki harcművész. De főleg, hogy nőies volt a külsejük, csak mert akkoriban a hosszú haj volt a divat a férfiak közt is. Mikor ezt leírtad, nem tudtam, hogy sírjak-e, vagy nevessek. Nem, nem harcművész minden kín

2020-09-24 21:31:33 - David33 1 suntcu: Ha megkérdezel egy Kínában élő kínait azt fogja neked mondani hogy Hua Mulan valós személy, pont ugyan úgy ahogy nálunk is bármelyik történelmi személy. Mi csak a balladákból ismerhetjük meg egy rakat Kínai sorozatból, filmből és Amerikaiból is ugye DE nekik ő egy történelmi személy. Vitázhatunk ezen évekig is akár úgysem fogjuk bebizonyítani mert csak azt látjuk amit a neten találunk róla. De a balladákban nem írnak arról hogy ő egy szuperhős lett volna, szimplán, mint BÁRMELYIK keleti ember harcművész volt hiszen nem csak Kínában hanem egész Ázsiában alap követelmény kb hogy az ember ismerje a harcművészetet mert az egy életforma náluk. Ez csak Nyugaton fura hogy úgy ment el háborúba hogy már kemény harcos volt, ezen keleten nem botránkoznak meg mert megszokott volt mindig is. Amin ők is megbotránkoztak anno hogy egy nő akar harcolni. Ezért maszkírozta át magát férfivé ami egyébként nem túl nehéz hiszen a keleti férfiak amúgy is eléggé nőiesek általában plusz ne feledjük el hogy a régi időkben mindenkinek hosszú haja volt. És sehol sem írják hogy Mulan egy igazi bombázó lett volna, totál átlagos nő volt ergo még könnyebben beépülhetett.

Szóval a lényeg hogy teljesen mindegy hogy valós a sztori vagy sem bár elég sok tény állítja hogy Mulan valódi személy volt a lényegen nem változtat. Mulan egy legenda náluk már nagyon régóta és ahogy írtam nem a háborúban vált harcossá mert mindig is az volt.

Az eredeti sztori egyébként ahogy látom te is tudod hisz rákerestél nagyjából annyi hogy az apja beteg, az öccse túl fiatal ezért megy el a háborúba majd ott harcol 15 ÉVIG és mikor visszatér az apja már nem él az anyja újraházasodott és őt is oda akarják adni valami pasasnak, ha jól rémlik valami hercegnek de nem vagyok benne biztos. Erre Mulan megöli magát. Szóval azért ez a sztori messze nem egy tündérmese. A 2009-es film elég jól bemutatja a drámai részt a sztoriból csak az öngyilkosságot hagyja ki.

2020-09-24 16:01:56 - suntcu 1 David33: Azért ne ferdíts. Pontosítsunk: Hua Mulan egy zenés balladából (olyasmi, mint egy népdal) lett ismert, mely valamikor 386 és 535 közt keletkezhetett. Ezt írták át azután egy még nagyobb balladává, valamikor az 500-as évek végén. Nem állítom, hogy az illető nem volt esetleg valós személy, de az, hogy férfinek öltözve beállt harcolni az apja helyett, azután képzett harcossá válva hőstetteket hajtott végre, csak a balladából ismert legenda tartja. Maradjunk ennyiben.
Abban viszont igazad van, hogy a Disney mindent "eladhatósít", meg manapság már lassan "genderesít" is, amelyek közül egyik sem mondható pozitív irányvonalnak.

2020-09-23 20:18:15 - home 2 Nekünk tetszett a film! Köszönjük a feltöltést :-)

2020-09-18 10:57:27 - David33 1 2 kitsibabam: Ezt mlgis honnan tudod? Semmi infó nincs róla hogy mármint hivatalos hogy mennyi pénzt hozott de a Covid miatt teljesen mindegy amúgy is mert egyik film se fog hozni sokat. Kritikailag meg nem bukott ha erre gondolsz.

2020-09-18 09:11:58 - kitsibabam 2 Iszonyatosat bukott a film, csak szólok.

2020-09-17 09:53:08 - csigafi 1 Elég jól sikerült film. Igaz sablonos tőrténet ennek ellenére nem unalmas, nézhető. Persze vannak benne ősszecsapot kidolgozatlan jelenetek. Na de ezeket megszokjuk lassan :-)

2020-09-14 10:51:45 - David33 vini803: A hang mozis felvétel, nincs itt semmi baki. Nyilván valaki nem némította le a moziban a telefonját ezért került bele a filmbe is. :D

2020-09-13 23:57:41 - Gabesz79 2 Jó kis film ez gyerekek:)Köszi zsozso és a csapatnak is.

2020-09-13 23:35:32 - vini803 Most néztem meg a filmet, azt hittem nekem csörög a telefon de rájöttem hogy a filmben.( talán baki!?)

2020-09-13 21:49:48 - manolo Jó kis látványos mozi

2020-09-13 15:07:50 - David33 1 takacstamas: Ez nem a Disney mese adaptálása ezért nincs Mushu. Ez az eredeti valós személy alapján készült ugyanis Mulan létező személy volt. Más kérdés hogy a Disney felhígította a sztorit MEGINT hogy befogadhatóbb legyen.

2020-09-13 10:26:30 - takacstamas 1 Kövezzetek meg, de nekem hiányzott Musu.... #ReleaseTheMushuCut XD

2020-09-12 00:43:38 - David33 200 millás film szóval elég drága volt és ebben nincs benne a reklámozás. :D

2020-09-12 00:13:13 - venomka Nem rosz film, keves a helyszin benne. Nem lehetett koltseges.

2020-09-11 23:02:17 - ildikoildiko 1 Köszönöm a feltöltés, nagyon tetszett.

2020-09-11 16:18:23 - ildimate6491 2 Állati lett! 10/10 A szokásos keleti filmeket hozta!

2020-09-11 11:40:36 - feri85 több akciót vártam (csata jelenet).kép~hang ok 10/7 köszi a filmet

2020-09-10 23:17:25 - Birkuc juhú

2020-09-10 21:01:45 - molyito 2 Köszönöm szépen az infót zsozso!

2020-09-10 18:15:14 - molyito Sziasztok Istenek! Lehet már tudni valami infót a szinkronos megjelenésről? Köszi előre is!

2020-09-09 17:12:08 - Oldpupika 10 /10 Veréb felnőtt a feladathoz. Nem vitték túl, ez mármár elképzelhetetlen disney től.
Jó kis film lett ez.

2020-09-08 21:15:17 - iphone11 1 https://www.cinemacity.hu/#/buy-tickets-by-film?in-cinema=budapest&at=2020-09-10&for-movie=3636d2r&view-mode=list

2020-09-08 11:44:08 - David33 Mivel még nincs 10-e így elég érdekes is lenne ha tudnál jegyet venni. :D
Elővétel nincs tudtommal mert felesleges lenne. Pár ember miatt nem fognak nyitni a mozik sem. Nyilván személyesen kell majd jegyet venni vagy aznap a weboldalon.

2020-09-08 10:14:17 - ildimate6491 Itt a Cinema Cityben még 10-12 között még mindig nem lehet jegyet se venni a Mulanra!

2020-09-07 18:08:42 - David33 1 2020-09-01 07:32:32 - cinemazsozso
Szeptember 4.-én érkeznek az elsö anyagok DVD mínöségben,igaz csak angol hanggal.
10.-én pedig magyar szinkronnal(Mozis).

Bela1986: Lentebb ezt írta Zsozso. :wink:

2020-09-07 17:07:54 - Bela1986 Sziasztok szinkron mikor vàrhato vàlaszotokat nagyon meg köszöném☺

2020-09-06 20:19:50 - David33 4 monyakostuba: Remélem ez csak valami rossz vicc akart lenni bár annak se lenne túl jó. :D

2020-09-06 19:29:04 - monyakostuba 3 4 Hiányoznak megint a zenés-táncos jelenetek 2 kardcsapás között.

Szégyent hozott mindenkire ez a kis cafka, be kellett volna inkább tartani a törvényeket, és kizárni!

2020-09-06 15:14:53 - united70 Köszi a feltöltést.Nézhető szerintem is.

2020-09-06 11:44:41 - ricsicsi 1 Köszönjük a feltöltést!Nem láttam a többi változatot, de szerintem pótolom.Attól függetlenül tetszett. Remek, klassz kis film volt.

2020-09-06 11:41:19 - fury1975 Helo letöltö link lesz esetleg köszi

2020-09-06 07:17:18 - piterpen Nem csak az evek de sajnos a betegseg is megviseli!El is van tiltva a harcmuveszettol orvosilag!

2020-09-05 23:25:52 - makyati aron, köszönöm az infot :)

2020-09-05 21:49:26 - aron makyati
Ő a császár, de a szereplők névsorában látható is.
Igaz kicsit megzuzták az évek.

2020-09-05 21:29:50 - attilarius abszolute nézhetetlenül unalmas és érdektelen, a feltöltőnek azért pacsi nem ő tehet rola

2020-09-05 20:26:08 - piterpen Pont az kaptam amit vartam!Egy kozepes filmet!Latszik hogy a gyerekeknek keszult elsosorban!Ilyen nevek mellett sokkal tobbet kilehetett volna hozni a filmbol!

2020-09-05 20:19:33 - makyati 2 Köszi szépen a feliratos verziót :) valaki tudja melyik részben látható Jet Li, mert én nem vettem észre pedig ott a neve a szereplők között. Már rég szerepelt filmben, jó lett volna újra látni. Lehet én vagyok a vakegér és tényleg játszik benne :)

2020-09-05 19:27:19 - Eszter1979 2 Köszönjük, gyorsak vagytok! :)

2020-09-05 19:12:48 - havelszky 2 tényleg nézhető...5.9

2020-09-05 17:54:33 - gerimur 2 Köszönöm a magyar feliratos változatot.

2020-09-05 17:19:31 - NG :thankyou: a feltöltést és a feliratot. :clap2: :thumbsup:

2020-09-05 17:02:24 - iphone11 5 https://www.opensubtitles.org/hu/subtitles/8339999/mulan-hu

2020-09-05 15:11:55 - David33 5 1 Na végre volt időm megnézni a filmet! Csak mondom, általában nem dicsérem a Disney-t sem pedig az adaptációkat mert legjobb esetben is csak szórakoztató közepes alkotások DE a Mulan mert újat vállalni de közben hű maradt az eredeti meséhez, ez alatt nyilván nem azt értem hogy kockáról kockára lemásolták a mesét mint azt tették undorító módon az Oroszlánkirály nevű förmedvénnyel hanem azt hogy a mese lényegét, a MONDANIVALÓJÁT tökéletesen átültették a filmbe. Annyira tetszett, hogy majdnem rádobtam a 10 pontot de csak 9-et adok rá meg egy helyen csalódtam kicsit. Nem írom le hol mert az spoiler lenne.

2020-09-05 12:09:44 - David33 3 sepike821211: Kínaiak csak mondom. Egyébként a miheztartás végett mondom, hogy a Kill Bill volt az a film ami 90%-ban lopott Ázsiából és nem fordítva. :D Jó film vagy sem ez ettől még tény. Sokan nincsenek tisztában ezzel sajnos. Egyébként ahogy látom nem ismered a Mulan mesét sem ami alapján a film készült, hisz akkor nem írnál ilyeneket. :D

2020-09-05 09:16:03 - Nova403 2 David33 Király vagy! A felírat nagyon jó! Much better so the movie! Köszönet!

2020-09-05 04:34:35 - sepike821211 8 Tiszta KILL BILL JAPÁN SZEREPLŐKKEL 2/10 Jó indulattal, inkább a mese

2020-09-04 18:02:56 - David33 3 Beküldtem egy angol feliratos változatot a könnyebb érthetőség miatt. Egyébként eddig ez a legjobb élőszereplős adaptáció. Annyira nem meglepő mondjuk.

2020-09-04 16:01:04 - Gabesz79 2 Köszi zsozso és a csapatnak is.Ott a pont:)

2020-08-24 13:38:44 - makyati 4 Donnie Yen, Jet Li és Jason Scott Lee micsoda nevek. Na erre kíváncsi leszek :)

2020-08-24 08:11:16 - Totek 1 3 De még ez se Magyar

2020-08-24 07:17:17 - piterpen Krythy993Az imdb szerint magyar premier a mozikban 2020 .szeptember 10.

2020-08-09 22:21:38 - David33 3 1 Nem igazán értem mit akartál hiszen amíg ide beírtad a kérdést beírhattad volna a Google-be hogy Mulan és MAGYARUL kiadott volna 40 oldalt ami leírja mi a helyzet a filmmel. :D

2020-08-09 18:44:17 - Krythy993 1 köszönöm a túláradó kedvességet és s tájékoztatást. Legközelebb a lélegzetvételeimet is meg fogom gondolni. Üdv

2020-08-08 15:27:17 - David33 2 1 Krythy993: Ez online filmes portál nem hírportál. Ha érdekel mi van a filmmel üsd be a Google-be ki fogja adni az első lapon hogy mi a helyzet vele.

2020-08-08 15:05:13 - Krythy993 1 semmi hír?

2020-05-17 08:39:55 - Elméletileg a Mozik is már kinyíthatnak,csak a kérdés tartja-e a korábban beígért időpontokat a mozik,vagy ujra gondolják a premier naptárt.
Sok anyag lemaradt,ezeket elméletileg be tudnák potolni,
Bemutató dátuma: 2020. július 23.

2020-05-15 10:48:56 - Birkuc 1 felirat sztem hamar de szinkron aligha