Hirdetés
Hirdetés

Nuremberg

Beágyazott videó
cover
Eredeti cím:
Nuremberg
Megosztás:
sFilm adatlap:
sFilm
Év:
2025
Játékidő:
148 perc
imdb_icon értékelés:
7.4
Kategória:
Megtekintések:
4,221
Leírás:
A 2025-ös év egyik legmegrázóbb történelmi drámája, a "Nürnberg", a második világháború legsötétebb fejezetébe visz vissza. Rami Malek Douglas Kelley pszichiáter bőrébe bújik, akinek lehetetlen küldetése a rá bízott, magas rangú náci foglyok elméjének feltérképezése. Vele szemben Russell Crowe alakítja a karizmatikus, de manipulatív Hermann Göringet, akinek szavai a mai napig kísértenek. Ez a film nem csak a tárgyalóterem drámája, hanem a jó és a rossz, az igazság és a tagadás lélekbúvárkodó párharca. Készüljön fel egy pszichológiai utazásra, amely a történelem legsúlyosabb bűneinek gyökeréig hatol. - - - - - 2026.01.01.

Ingyenes letöltés a Diabló Torrent oldalról Kattints ide
Kategória Staff Név Méret Feltöltve
subtitle
HD/ENG
green mark Nuremberg.2025.1080p.WEB-DL.DD+5.1.H.264-BYNDR 9.11 GB 2025-12-23
14:33:10
A film keresése videán Kattints ide

Hozzászólások

2026-01-16 22:00:15 - Loky 1 Ejjj látom tankönyvszerűen egymásnak mentetek, teljesen feleslegesen. A film szuper, nyilván tucattermék, a nácik azok nácik maradnak. Alig várom a következő filmet, mondjuk a holodomorról, az örmény népírtásról, boszniai népírtásról és sajnos sorolhatnám...

2026-01-16 21:55:37 - Sharer 2 Jesszus, ez a komment szekció durva, jobb mint a film :D

2026-01-16 19:42:19 - reddd Akkor most szólok a filmhez és a kommentelőkhöz is! (és a történelmi "miértekre" is egy kis magyarázat)
"El kell érnünk azt, hogy a gójok egymást pusztítsák el…" (Rothschild, 1773)
"Divide et impera" -Oszd meg és uralkodj! (nem tom ki) :)
Szerintem mindent el is mondtam ezzel! (már aki érti)

R. Crowe nagyot ment most! 10/8–9!

2026-01-16 19:38:31 - yc1980 1 és ami lemaradt, én is simán Oscart adnék neki kb látatlanban erre az évre ezért a szerepért:)

2026-01-16 19:35:42 - yc1980 Nekem alapvetően "tetszett" a film, ami főleg a színészi játékoknak volt köszönhető Crowe alakítását már sok filmben láthattuk - Egy csodálatos elme, Gladiator és még sorolhatnám. Van benne valami,amitől különösen markáns jelenlétet tud kölcsönözni a karaktereknek legyen az akár jó vagy rossz is. Kevés olyan színész van, aki ennyire jól el tudja játszani mindkét oldalt, hitelesen és valóban az ő hangja csak pluszban hozzá tesz a játékához, egyszerűen zseniális, ahogy megformálja Göring karakterét. Maga film viszont nekem sokszor tényleg kicsit propaganda szagúra sikeredett és számomra nem tud olyan szinte emelkedni mint pl a Schindler listája. A lenti vitában nem foglalnék állást, de az tény, hogy az emberiség (legalábbis egy szűkebb csoportja) borzalmas dolgokat hajtott végre. A filmre visszatérve, a lezárás része szerintem nagyon aktuális, hogy sajnos több emberben van meg ez a fajta szemlélet, hogy a saját vélt igazuk igazolása érdekében simán feláldoznának másokat...és örülök hogy ezt a film kimondja, mert napjainkban is hatalmas problémát jelent ez, mindegy milyen "csomagba" burkoljuk, nem fognak mindig ezek az emberek egyenruhát ölteni és felismerhetően megjelenni és emiatt még veszélyesebbek....

2026-01-16 17:59:50 - SouthBronx Figyelj Azrael324 látom, már a Bibliánál tartasz, meg az özönvíznél, de ez nem hittanóra, hanem egy film adatlapja. :) Azhogy szakmabelinek nevezed magad, nem ad felmentést az alól, hogy lásd a különbséget egy vallási példázat és a 20. századi, tervszerűen végrehajtott ipari népirtás között.
Nem más népcsoportok érnek kevesebbet, hanem a náci módszer volt egyedülállóan aljas!!!!!!ők voltak azok, akik mérnöki pontossággal, gázkamrákkal és krematóriumokkal, bürokratikus precizitással tettek kísérletet egy egész nép teljes eltörlésére a Föld színéről.!!!!! Ez nem egy a sok közül ez az emberiségteljes csődje volt.
Attól hogy valaki a történelmet kutatja évtizedekig, még nem kellhogy érzelemmentes legyen a gonoszsággal szemben. Pont a szakmabelieknek kellene a leghangosabban kimondaniuk, hogy ami történt, az megbocsáthatatlan. Örülök, hogy legalább abban egyetértünk, hogy a film jó, de a történelem tanulságait nem csak a kutatók, hanem minézők is értjük.

2026-01-16 17:06:39 - Azrael324 Látom, megtanultad a kötelezőt. :) Tehát más népcsoportok kevesebbet érnek? Ez lenne az érv. Szép. A másik ami nagyon fontos, ha már csak felmerül a gondolat, hogy "nem a legszörnyűbb, csak az egyik a sok közül" az már relativizálás? Gonosz-e az Isten? Mert özönvízzel sújtotta a Földet, kiirtva minden élőt kivéve Noét és családját illetve a bárka többi "vendégét"? Szó szerint mindenkit! "Ténynek" a Biblia gondolom megfelel Neked is. Sok újat tudnék neked erről a történetről mesélni szakmabeliként, de nem hiszem hogy lenne értelme vitatkozni ilyen kiforrott, határozott meggyőződéssel szemben. Így fogadjuk el a tényt, hogy a film jó, az alakítások jók, a történelmet meg bízzuk azokra akik értenek hozzá (elfogulatlanul, hosszú évtizedek kutatómunkája alapján például). Köszi.

2026-01-16 15:37:32 - SouthBronx 1 Látom, szeretsz terelni, :) de ne mossuk össze a dolgokat! Attólhogy a történelemben sajnos sok szörnyűség történt,!!!a náci népirtás még a leggonoszabb és legkörmönfontabb marad. Miért?
Mert ők nem csak gyilkoltak, hanem ipari szintre emelték a halált. Modern technológiát, mérnöki pontosságot és bürokráciát használtak arra, hogy embereket futószalagon pusztítsanak el, mint valami gyárban. Ez az a hidegvérű, tudatos kiszámítottság, ami miatt ez a történelem legmélyebb pontja. Itt nem egy rossz korszakról vagy indulatos háborúrólvan szó, hanem egy megtervezett megsemmisítő gépezetről.!!!
Szóval nem kell más népcsoportokkal takarózni. Ha egy nürnbergi perről szóló film alatt a nácikat tartom a leggonoszabbnak, az nem érzelmi kérdés, hanem a tények elismerése. Lehet békét hirdetni, de a történelem legaljasabb tetteit nem kellene relativizálni.

2026-01-16 14:16:48 - Azrael324 Kedves SouthBronx! Nyilván igazad van, valóban gazemberek voltak!!! De hány és hány ilyen volt, van és lesz még, mégis a nácik a "legrohadtabbak", a komcsik nagyságrendekkel nagyobb bűnökkel miért nem? Vagy a keresztény inkvizíció? Vagy a Gázát jelenleg kiirtó személyek? Ugye érted mit akarok ezzel jelezni? Remélem az azokat a témákat érintő filmeknél is ugyanilyen érzelmek élednek fel mindenkiben. Peace.

2026-01-16 13:53:28 - SouthBronx 1 De figyelj már azrael, te nagyon el vagy tévedve!!! köszönjuk a szakmai elemzést az erkölcsről, de ne keverjük a szezont a fazonnal. Ez egy online filmes oldal, nem a Magyar Tudományos Akadémia történelem szemináriuma. Ha egy film mint a Nuremberga történelem legrohadtabb gazembereiről szól, akkor ne várjál már PC-simogatást.
A perverz élvezetfaktoron meg ne akadj fenn: Russell Crowe zseniális, de Göring ettől még az maradt, ami. Egy rohadék büdös náci, Az igazság az, hogy a történelem nem csak évszámokból áll, hanem érzelmekből is. Ha téged zavar, hogy valaki néven nevezi a gonoszt, az a te dolgod. Én maradok a filmeknél és az őszinte kritikánál a diplomáciát meg hagyd meg a politikusoknak.

2026-01-15 22:52:48 - CinemaZsozso 2 qrva erős 9-es.

2026-01-15 22:51:13 - CinemaZsozso 1 Nem hittem volna,hogy valaha ilyet írok,de kivételesen Marvel csávónak most igaza van,és kívételesen jól is elemezte a történetet.

2025-12-09 08:33:52 - Azrael324 1 explorer300...
Jogos, amit írsz, de ha a sorrendet nézed, a kapi hozzászólása váltotta ki a többit, tehát az okra reagáltam, ami egy ide nem illő komment tartalmat indított el...nem először. Mindenki maradjon csak filmkritikus. Pacsi.

2025-12-08 22:44:29 - explorer300 3 3 Azrael324..
Nekem nem posztom megvédeni Amerikakapitányt nem is azért írok most ide,csak egy-két dolog azért kikívánkozik az írásoddal kapcsolatban...
Mint utolsó hozzászóló az írásod alapján feltételezem minden hozzászólást elolvastál ami itt a film alatt van.Érdekes módon csak az Ő hozzászólása ütötte meg a szemedet.Azért megkértdezném,hogy a nem gyengén személyeskedő és gúnyolódó Lori77 írására sem Te sem más nem reagált.Jumipóker szerint pedig "szegény németek" ez a megnyílvánulás ez alatt a film alatt eléggé irreleváns.Majd egyébként szerinte a filmről elmondott véleménye Amerikakapitánynak középszerü.Ha az középszerű az övé milyen?A posztodban leírt erkölcsi ítélet szerintem nem teljesen jogos nem kell professzornak lenni ahoz,hogy elítéljük azokat a tetteket amikor akkor voltak és nyílván az összeset.A történelem megítélését gondolatod szerint másokra kell hagynunk hiszen nem is értünk hozzá majd egyébként FrankieHr jelzős hozzászólása nem zavar,Ő bizonyosan ért hozzá akkor.Azért mert valaki vehemensebben fejti ki a gondolatait egy olyan témával kapcsolatban amit meglátásom szerint mindenkinek így kellene az egyből balos lesz és vélelmezed,hogy nincs neki mélyreható történelmi ismerete.Ez nevetséges.Nem kell hívatásos kritikusnak lennem ahoz,hogy a náci és a kommunista népírtást elítéljem és mások is ki-ki habitusa szerint.Bár hozzáteszem én személy szerint a Búr háború borzalmait feltáró filmnek is örülnék mert mint köztudott a koncentrációs táborokat ott találták fel az angolok.De milyen érdekes arról még egy film sem készült pedig ott is milliószám haltak meg emberek.Igaz az csak Afrika.Szóval háttérismeret nélkül nem szabad negatívan megnyílvánulni honnan tudja bárki,hogy nem-e esetlegesen történt olyan a múltban mint amit Lori77 olyan szépen kifejtett...
Béke :)

2025-12-07 21:40:20 - Azrael324 7 A film kiváló! Russell Crowe sima Oscar stb. lenne (a szerep jellege miatt nem kapja meg sztem). A történeti pontosság és hitelesség számos helyen problémás, de nagyjából azért tudható volt, hogy propaganda jellegű a film. Nem szeretek és még sosem írtam személynek itt hozzászólást eddig, de...

Kedves amerikakapitany, számomra teljesen elfogadható az, hogy valaki ért a filmekhez és határozott ízlésvilága és véleménye van, magam is voltam kritikus és szerzőtárs egy filmes blogban, de ettől nem lettem hivatásos kritikus. Szóval szerintem teljesen rendben van és elfogadom, hogy valószínűleg Te jobban értesz ehhez tőlem és másoktól, de...

"divat-hobbináci"-zni és erkölcsi ítéletet írni a történelem mélyebb ismerete, a tények csupán egyoldalú és dogmatikus elfogadása által szerintem nem korrekt, szóval úgy gondolom jogos elvárni egy intelligens filmkritikustól a kicsinyes jelzők ("rohadt aljadék":wink: és a szinte perverzen szélsőbalos élvezetfaktorod megemlítésének ("a magukat az akasztástól összehugyozó nácik":wink: elhagyását...

Általában elolvasom amiket írsz akár egyetértek, akár nem, de próbálj meg légy szíves hű maradni magadhoz és a filmekhez, a történelem megítélését bízd azokra, akik meg ahhoz értenek és nem totálisan elfogultak vagy arra kényszerítettek.

2025-12-07 19:38:45 - Lori77 3 4 Jumipoker
Érzékenyen érintette a téma na,lehet valami rokona cipője ott van a Duna partján.

2025-12-07 13:34:30 - Jumipoker 9 2 Ideje volt szegény németek kollektív lelkiismeretébe ismét belerúgni egy nagyot ezzel a 19. rókabőrrel.
A filmmel kapcsolatban Amerika kapitány hozza a szokásos színvonal alatti középszerű elemzéseit, bízva abban hogy egyszer valaki majd csak felfigyel rá és munkát ad neki valamelyik filmes rovatban.

2025-12-07 08:55:28 - Gempa 3 FrankieHr

Mondjuk a " Málenkij robot " is lehetne ilyen filmtéma.

2025-12-07 08:49:07 - FrankieHr 6 Remélem a tetves kommunisták pusztításról is lesz egyszer egy ilyen film, ami a második világháború utáni kommunista-baloldali terrort dolgozza fel.

2025-12-07 04:43:20 - Skh006 2 :thankyou: a feltöltést és a feliratot. :clap2::bow::beer2::popcorn4:

2025-12-06 21:58:19 - ricsicsi 2 1 Köszönjük szépen a feltoltest!Hatalmas,monumentaliszseniális film,az év filmje nálam eddig.

2025-12-06 21:40:39 - batnike 1 Nagyon köszönöm! Zseniális film, zseniális alakítás!

2025-11-28 20:13:23 - amerikakapitany 9 17 Crowe élete játékát játssza a rohadt aljadék Göring szerepében! Szinte kívánod a mocsadék halálát, annyira életszerűen hozza a senkiházit! A többi szereplő sem rossz, de Crowe igazi gonosz szerepben tetszeleg, nagyon régen láthattuk ennyire jó alakításban!
Maga a film kicsit inkább thrilleresebb, mint a klasszikus Ítélet Nünbergben, de talán pont ezért könnyebben nézhető. Jók a helyszínek, a bírósági szakasz feszes marad végig, a magukat az akasztástól összehugyozó nácik látványa pedig elégtétel minden tisztességes embernek, ez a söpredék ezt érdemli, ez egyértelmű. Megdöbbentőek az eredeti felvételek a tárgyalás alatt.

Összességében egy elég felkavaró és azt kell mondjam provokatív filmről beszélünk, mer kimondani dolgokat, mert nyers lenni! Itt forgatták nálunk a filmet, ez pluszban hozzátesz!


7/10 lehet még újat hozni a témában, talán sosem volt aktuálisabb a film, hogy a sok divat-hobbináci lássa, ez vár rájuk, ha keménykednek!

Ja CSAKIS eredeti nyelven kötelező a film, úgy jön ki a teljes színészi játék!